Garanti-/ reklamasjonsbehandling

MERKEUAVHENGIG GUIDE

Kontakt alltid Lafinto for å avklare og godkjenne garantivilkår før noe arbeid påbegynnes**

Ved godkjenning fra Lafinto for å påbegynne arbeid vil du få et reklama-
sjonsnummer som det skal henvises til i all kommunikasjon. Det må også
vises til dette eller merkes med dette nummeret på endelig faktura til Lafinto. Prisoverslag skal være gitt før aktuell jobb påbegynnes.

Ved reklamasjon på deler/enkeltkomponenter leveres dette kostnadsfritt av Lafinto til ønsket sted/lokasjon.

Husk at defekt del/komponent skal sendes i retur til Lafinto for at reklamasjonen/garantien skal dekkes/gjelde.
Evt kontakt Lafinto for å avtale om retur er hensiktsmessig.

Alt av garanti- /servicearbeid på bakløfter og tilleggsvarmer (varerom) skal utføres av autorisert forhandler.
MERK: egne timesatser gjelder iht. garanti- /reklamasjonssaker for Lafinto. Timeantall med timepris skal vises på faktura.

**Arbeid påbegynt i egen regi uten forhåndsgodkjenning av Lafinto dekkes ikke.

Kontakt vår dedikerte fagmann om du skulle ha noen tilleggsspørsmål.

REKLAMASJON OG GARANTIANSVARLIG

REKLAMASJON OG GARANTIANSVARLIG

Jan Magnus Hovlandsdal

Kvalitet & erfaring som sveisepunkter

Kontakt